خبرگزاری کار ایران

جشن فوتبال پایه بامحوریت کنگره ۳۴۰۰شهید والامقام استان در اردبیل برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۵۶۵

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: جشن فوتبال پایه بامحوریت کنگره ۳۴۰۰شهید والامقام استان در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، صمد نوتاش اظهار کرد: باهمکاری فدراسیون فوتبال وهیات فوتبال استان اردبیل و دستگاه‌های متولی جشن فوتبال پایه با محوریت کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام استان اردبیل اواخر اردیبهشت ماه امسال دراستان اردبیل برگزار می‌شود.

وی گفت: طبق تقویم Afc روز ۲۵ اردبیهشت ماه روز فوتبال پایه نامگذاری شده است و در این راستا جشن فوتبال پایه در استان برگزار می‌شود.

رئیس هیات فوتبال استان افزود: جشن فوتبال پایه باحضور کودکان و خانواده‌های شان و مدیران مدارس فوتبال و مربیان  و پیشکسوتان برگزار می‌شود و که همراه با برنامه‌های استعداد یابی و شور ونشاط و برنامه‌های فرهنگی وشاد خواهد بود.

نوتاش بیان کرد: مدیران مدارس فوتبال و مدیران و مربیان تیم‌ها می‌توانند لیست تیم و کودکان را تا ۲۴ اردیبهشت ماه به هیات فوتبال استان اردبیل ارائه کنند تا هماهنگی‌های لازم برای برگزاری باشکوه این جشن در اردبیل صورت گیرد.

وی گفت: این جشن فوتبال پایه ویژه کودکان زیر ۱۰ سال است و همه کودکان با این شرایط سنی می‌توانند در این جشن فوتبالی شرکت کنند.

رئیس هیات فوتبال استان بیان کرد: جشن فوتبال پایه همراه با بازی‌ها به صورت فستیوال و کارگاهی و و انجام حرکات انفرادی با توپ و هیجان و سرگرمی خواهد بود و هدف ایجاد شور و نشاط و استعدادیابی  در بین کودکان علاقه‌مند به رشته ورزشی فوتبال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز