خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری:

مدل جامع مدیریت منابع و مصارف گاز استان اصفهان تدوین و تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۷۴۷

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: از جمله کارکردهای مدل جامع مدیریت منابع و مصارف گاز استان، مدیریت ناترازی گاز در پیک مصرف در زمستان، اشتغالزایی و رعایت مسائل زیست محیطی است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، امید شریفی از برگزاری نشست شورای انرژی استان خبر داد و گفت: در راستای اعمال مدیریت واحد در حوزه تمامی حامل‌های انرژی استان، مدیریت ناترازی‌ها و توسعه سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی، شورایی با عنوان «شورای انرژی» تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: سومین جلسه این شورا با حضور تمامی عناصر مؤثر از قبیل مدیران صنایع، شرکت گاز، محیط زیست، حوزه عمرانی، شرکت برق، خانه صنعت و معدن، اتاق بازرگانی، مراجع دانشگاهی و … با دستور کار مدیریت منابع و مصارف گاز و ناترازی‌ها در این حوزه تشکیل شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان متذکر شد: در این شورا مدل جامع مدیریت منابع و مصارف گاز در استان پس از جلسات متعدد کارشناسی به تصویب رسید.

شریفی ادامه داد: از جمله کارکردهای این مدل راهبری، مدیریت ناترازی گاز در پیک مصرف در زمستان، در شرایط افزایش برودت هوا و افزایش مصرف با هدف تولید و اشتغالزایی در استان و رعایت مسائل زیست محیطی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز