خبرگزاری کار ایران

طرح نظارتی بازار شب یلدا در آذربایجان غربی اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۶۵۷

مدیر کل صنعت، معدن، تجارت آذربایجان غربی گفت: ایجاد آرامش روانی در شهروندان و حمایت از حقوق مصرف کننده از اهداف اجرای طرح نظارتی شب یلدا در استان است.

عبدالحمید سرتیپی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا, از آغاز اجرای طرح نظارتی بر بازار شب یلدا در استان خبر داد و گفت: اجرای  این طرح تا ۳۰آذر ماه در استان ادامه خواهد داشت.

وی هدف از اجرای این طرح را ایجاد آرامش در شهروندان و حمایت از حقوق مصرف کننده عنوان کرد و افزود: با اجرای این طرح از سو استفاده برخی عوامل سودجو در سطح بازار جلوگیری بعمل می‌آید.

مدیر کل صمت استان ادامه داد: در این طرح قیمت انواع آجیل،میوه و شیرینی زیر ذره بین بازرسان قرار می کیرد تا از افزایش قیمت و تخلف احتمالی جلوگیری شود.

به گفته سرتیپی تمامی واحد های صنفی موظف به درج قیمت بر روی اجناس و نصب قیمت های تعیین شده بر روی محصولات هستند.

مدیر کل صمت آذربایجان غربی با بیان اینکه ۴۰ اکیپ در قالب تیم های ۲نفره در سطح استان بر بازار نظارت دارند گفت: شهروندان در ایام طرح نظارتی می توانند در صورت شکایت از واحد های عرصه آجیل،شیرینی و میوه و تره بار با شماره ۱۲۴ تماس حاصل کرده و تخلفات را گزارش کنند.

به گفته وی در این طرح بازرسان به صورت منسجم با دستگاه ها و اتحادیه های ذیربط در سطح بازر حضور داشته و مانع سودجویی برخی افراد و افزایش قیمت کالاهای پرمصرف این ایام می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز