خبرگزاری کار ایران

فرماندار شفت:

موردی از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در شفت مشاهده نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۵۵۱

فرماندار شهرستان شفت با اشاره به اینکه موردی از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در شفت مشاهده نشده است، گفت: مدیران همچنان برای مقابله و پیشگیری از شیوع این بیماری آمادگی داشته باشند.

به گزارش ایلنا از شفت، مهدی نقدی در جلسه ستاد مقابله با آنفلوانزای فوق حاد پرندگان شهرستان که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: موردی از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در شفت مشاهده نشده است.

فرماندار شهرستان شفت با بیان اینکه هدف کلی ستاد مقابله با آنفلوانزای پرندگان حفظ سلامت مردم و جلوگیری از وارد شدن خسارت مالی مرغداران است، بیان کرد: برای پیشگیری از شیوع بیماری یکسری وظایف برای اعضای ستاد تعریف شده است که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت این بیماری و ارتباط آن با سلامت عمومی جامعه و ایفای نقش مهم دامپزشکی در پیشگیری و مقابله با آن ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع بیماری و به منظور پیشگیری و مقابله با موارد احتمالی بروز بیماری و راهکارهای ارائه شده همه دستگاه‌های مرتبط می‌بایست با دامپزشکی شهرستان همکاری لازم را داشته باشند.

نقدی با تاکید بر اینکه تمامی دستگاه‌های اجرایی باید آمادگی کامل برای مقابله با شیوع آنفلوآنزای پرندگان را داشته باشند، ادامه داد: کنترل خودروهای حمل طیور باید با جدیت انجام شود، همچنین بخشداران و دهیاران ضمن اطلاع رسانی به مردم، وضعیت روستاها را مورد بررسی قرار داده و در صورت مشاهده موارد مشکوک را گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز