خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان:

من از توسعه گلستان دفاع می‌کنم نه از عملکرد نادرست افراد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۳۳۸

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: همیشه برای مصالح و توسعه استان تلاش کرده و می‌کنم، هیچگاه  تقاضای صنفی و شهری ندارم،  آنچه را که از رئیس جمهور انتظار و تقاضا دارم این است که برای تحول استان ما کمک کند، برای من فرقی ندارد کجای استان باشد.

به گزارش ایلنای گلستان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار با معاون رئیس جمهور اظهارکرد: همیشه برای مصالح و توسعه استان تلاش کرده و می کنم، هیچگاه  تقاضای صنفی و شهری ندارم،  آنچه را که از رئیس جمهور انتظار و تقاضا دارم این است که برای تحول استان ما کمک کند، برای من فرقی ندارد کجای استان باشد.

وی افزود: یکی از این مسائل و درخواست های سابقه دار من جزیره آشوراده است، آقای رئیسی هم آن را پیگیری کردند که این اواخر هم با وجود دستور  و تاکید ایشان دیدیم که باز عده ای تلاش کردند جلوی اقدامات را بگیرند.

وی بیان کرد: اگر مسئولی در مواجهه با کارکنان محیط زیست مازندران  توهینی کرده است، هیچگاه بنده از این کار دفاع نکرده و نمی کنم، اما بارها شاهد بودیم که هر وقت مسئولین ما رفتند در این جزیره کاری کنند، افرادی ریختند و مانع شدند. این بار هم یکی از مسئولان در مقابل آنها ایستادگی کرد، بنده گفتم ایستادگی ایشان کار خوبی بود، اگر کوتاه می آمدند این دفعه هم از دست می رفت. من از کار مثبت دفاع کردم، نه اگر توهینی کرده باشد، هیچگاه مدافع توهین و توهین کننده نیستم!

وی گفت: بهتر بود قبل از اینکه از موضع من ایراد بگیرند، با خودم حرف می زدند و علت را جویا می شدند بعد گله می کردند .اگر اشکالی هم داشت به من بگویند و عیبی هم ندارد و ناراحت نمی شوم.

وی خاطرنشان کرد: آقای رئیسی در سفر قبل به  آشوراده رفتند و  اظهار تاسف  کردند و شخصا خود ایشان پیگیر این مسئله بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز