خبرگزاری کار ایران

پیام نوروزی نماینده ولی فقیه در گلستان :

موانع را از سر راه بردارید، و زمینه را برای کسب و کارها آسان کنید

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۵۰۵

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: توصیه ای را که به مسئولان استانی داریم این است که با رونق تولید جاذبه ای برای استان ایجاد کنند تا تولیدگران علاقه ای برای سرمایه گذاری پیدا کنند. استان بدون تولید رونقی پیدا نخواهد کرد.

به گزارش ایلنای گلستان،آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ اظهارکرد: حلول سال جدید، بهار زندگی، نو شدن و طراوت طبیعت را به همه شما عزیزان تبریک و تهنیت عرض می کنم. در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم ماه بهار معنویت، بهار نو شدن انسان است و امسال این دو بهار ، بهار زندگی و معنوی با هم مقارن و همزمان شده اند. ان شا الله خود این باعث برکت بیشتر کشورمان باشد.

وی با اشاره به دغدغه رهبر معظم انقلاب درباره مسائل اقتصادی و توجه معظم له به این موضوع افزود: آنچه ما و همه مردم انتظار داریم این است که مسئولان درجه اول کشور، همه همّ و غم خود را در وهله اول برای حل مشکلات اقتصادی مردم قرار دهند

وی ادامه داد: گلستان از لحاظ یکپارچگی و همدلی استان بسیار خوب و واقعا زبانزد در کشور و جهان است.دراستان همه اقوام و فرق و مذهب در کنار همدیگر در کمال صفا و صمیمیت زندگی می کنند و از این بابت از همه کسانی که در این رابطه تلاش دارند و فعالیت می کنند از علمای شیعه و سنی، بزرگان استان، اندیشمندان، اهل تفکر و قلم و بیان نیز تشکر می کنم.

وی بیان کرد: توصیه ای را که به مسئولان استانی داریم این است که با رونق تولید جاذبه ای برای استان ایجاد کنند تا تولیدگران علاقه ای برای سرمایه گذاری پیدا کنند. استان بدون تولید رونقی پیدا نخواهد کرد، نه اینکه خدایی نکرده سرمایه گذاران با موانعی که مواجه می شوند از این استان بروند و در جاهای دیگر سرمایه گذاری کنند. 

وی گفت: موانع تولید را از سر راه بردارند، پیج و خم ها کم شود و زمینه را برای کسب و کار آسان کنند.ایجاد اشتغال برای جوانان از مطالب مورد توجه است ولی تاکید این است که در سال ١۴٠٢  توجه بیشتری به این مسائل پیدا شود، معیشت مردم و مشکلاتی که در این رابطه است نیز حل شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز