خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه درگلستان:

اگر با علت ها مبارزه نکنیم مشکلات ادامه دار و انباشته خواهد شد/ روزه گرفتن اجباری نیست،اما روزه خواری خلاف حکم الهی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۰۴۴

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: روزه گرفتن اجباری نیست، اما اگرکسی در ملاء عام با روزه خواری هتک حرمت ماه رمضان نماید، کار زشت و ناراحت کننده وامر آزاردهنده ای را مرتکب شده است.

به گزارش ایلنای گلستان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدارنوروزی مدیر کل و معاونین دادگستری استان با وی اظهار کرد: اینکه روزه خواری علنی را ببینیم و از گوشه و کنار در این زمینه بشونیم و کاری نکنیم درست نیست باید تذکر داده شود که روزه خواری خلاف قانون و مقررات نظام اسلامی و حکم الهی است.

آیت الله نورمفیدی در ادامه گفت: از همشهریان هم تقاضا داریم اگر عذری دارند و نمی‌توانند روزه بگیرند بصورت علنی در مکان های تفریحی شهر اقدام به روزه خواری نکنند در این زمینه از مسافرین هم می خواهیم حرمت ماه مبارک رمضان را حفظ کنند و درحریم های اصلی و پر رفت آمد شهر پخت و پز نکنند.

امام جمعه گرگان با اشاره به اهمیت مبارزه با فساد در کشور گفت: در بحث فساد صحبت یک فرد نیست که خراب و کوبیده می شود عمده این است که این فساد ها آبروی نظام را می برد و در این باره نباید هیچ ملاحظه ای صورت بگیرد بلکه باید به اشد مجازات گرفتار شوند و برای مردم هم تشریح شود که با اینها برخورد شده است.

وی افزود: در مشکلات اجتماعی اگر با علت ها مبارزه شود این مشکلات خود به خود حل می شود و اگر با علت ها مبارزه نکنیم مشکلات ادامه دار و انباشته خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز