خبرگزاری کار ایران

شهردار صدرا خبرداد؛

پایان مسابقات مینی فوتبال جام محلات شهرصدرا

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۱۱۵

مسابقات مینی فوتبال جام محلات شهر صدرا شیراز قهرمان خود را شناخت.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی و اطلاع رسانی شهرداری صدرا، در این دوره از رقابت ها  ۱۸ تیم حضور داشتند و شرکت کنندگان در ۴ گروه که دو گروه چهار تیمی و دو گروه پنج تیمی باهم به رقابت پرداختند.

در دیدار پایانی دو تیم اتحاد و مسجد امام سجاد(ع) به مصاف هم رفتند که پس از تساوی در وقت قانونی، تیم اتحاد در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ به برتری رسید و مقام قهرمانی را کسب کرد؛  همچنین تیم توپچی ها مقام سوم این مسابقات را کسب کرد.

در اختتامیه این مسابقات شهردار صدرا ،سرهنگ قهرمانی از ناحیه مقاومت بسیج سپاه امیرالمومنین(ع) ، ثابت مسئول روابط عمومی شهرداری صدرا و  احمدی سرپرست سازمان فرهنگی؛ اجتماعی و ورزشی شهرداری صدرا حضور داشتند و تیم های اول تا سوم با اهدای جوایز و کاپ ورزشی تقدیر شدند .

مجتبی پارسایی شهردار صدرا در حاشیه این مسابقات از ثبت باشگاه فرهنگی؛ ورزشی شهرداری صدرا خبر داد و گفت : از سال آینده قرار است که درچندین رشته ورزشی تیم هایی دو بخش آقایان و بانوان در سطح کشوری و استانی در قالب تیم شهرداری صدرا شرکت کنند و از همین مسابقات که در سطح شهر صدرا برگزار می شود استعدادیابی خواهد شد و از ظرفیت همین ورزشکاران استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز