خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزیر میراث فرهنگی:

جشنواره چندرسانه‌ای میراث فرهنگی در قزوین می‌تواند الگویی برای سایر استان‌ها باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۹۱۴

قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گرشگری و صنایع دستی گفت: جشنواره چندرسانه‌ای میراث فرهنگی در انسجام ملی تاثیرگذار بود، به‌گونه‌ای که بین استان‌ها همبستکی بالایی ایجاد شد، بنابراین می‌توان از آن به‌عنوان الگوی برای سایر استان‌ها استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، ششمین نشست شورای سیاست‌گذاری جشنواره ملی تولیدات چند رسانه‌ای میراث فرهنگی با موضوع ارزیابی نحوه برگزاری دومین دوره از جشنواره برگزار شد.

علی دارابی در این نشست گفت: یکی از دستاوردهای این جشنواره ایجاد نشاط و همبستگی بین مردم قزوین و اهالی فرهنگ، هنر و رسانه بود.

قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گرشگری و صنایع دستی ادامه داد: برگزاری این جشنواره در استان‌های مختلف عاملی برای ایجاد عدالت رسانه‌ای و مرکززدایی است؛ با این روش سایر استان‌ها غیر از تهران هم از این اتفاقات مهم برای دیده شدن استفاده می‌کنند.

معاون میراث فرهنگی بیان کرد: عملکرد استاندار و مسئولین این استان قابل تقدیر است و اتحاد و همبستگی زیادی برای این جشنواره در استان شکل گرفت.

وی اضافه کرد: پایان جشنواره، به نوعی آغاز کار در استان است؛ چرا که در طول جشنواره و پیش از آن چند هفته این استان در صدر رسانهها بود و از این فرصت می‌توان استفاده کرد.

دارابی گفت: شورای سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی سومین جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی هم از زمستان امسال آغاز به کار خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز