خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات استان:

پیگیری‌های شناسایی مبادی ورود خودروهای قاچاق در قزوین انجام شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۹۹۴

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: برای پیشگیری از قانون گریزی و انسداد گلوگاه‌های فسادخیز با همکاری دستگاه‌های نظارتی، پیگیری‌های لازم برای شناسایی مبادی ورود خودروهای قاچاق انجام شده و با متخلفان برپایه قانون برخورد می‌شود.

به گزارش ایلنا، علیرضا حسن‌پور در بازدید از انبارهای سازمان اموال تملیکی گفت: در این بازدید انبارهای کالا به ویژه موتورسیکلت و خودروهای خارجی، روش‌های قاچاقچیان برای فرار از قانون یا قانونی جلوه دادن کالا با استفاده از اسناد معتبر دولتی مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین افزود: با همکاری سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، اسناد مثبته ارائه شده متهمین در جلسات شورای حقوقی تعزیرات حکومتی بررسی می‌شود تا علاوه بر تایید اصالت اسناد توسط مرجع صادر کننده، تشخیص اسناد قانونی از غیرقانونی، نحوه کشف، نوع کالا و تطبیق اسناد با کالای مکشوفه توسط رئیس شعبه مورد توجه قرار می‌گیرد تا جلوی سوء استفاده احتمالی از ابزارهای قانونی گرفته شود.

رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی هم با قدردانی از همکاری تعزیرات حکومتی، گزارشی از روند تعیین تکلیف کالاها ارائه کرد.

در این بازدید رئیس شعبه تجدیدنظر و رؤسای شعب پنجم و سوم، مدیرکل تعزیرات تعزیرات حکومتی را همراهی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز