خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

اختصاص بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان بهزیستی فارس

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۹۶۹

مدیرکل بهزیستی استان فارس گفت: از سال گذشته تا کنون جهت فراهم نمودن زمینه اشتغال مددجویان بهزیستی استان از محل تبصره ۱۶ اعتباری بالغ بر ۶۲۵ میلیارد و ۵۵۹ میلیون‌تومان میلیارد پرداخت شد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا هوشیار در گفت و گو با خبرنگار ایلنا ضمن گرامیداشت ۱۲ آذر روز جهانی معلولان افزود: از سال گذشته تا کنون به ۶ هزار و ۴۸۷ نفر از مددجویان تحت حمایت بهزیستی استان فارس مبلغ ۶۲۵ میلیارد و ۵۵۹ میلیون تومان تسهیلات خود اشتغالی پرداخت شده است. 

وی ادامه داد: از مجموع تسهیلات پرداخت شده، به ۳ هزار و ۵۶۸ نفر از معلولان این استان مبلغ ۳۵۱میلیارد و ۳۸۰میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است. 

مدیرکل بهزیستی فارس، با اشاره به مشوق های بیمه ای سهم کارفرمایانی که معلولین استان فارس را بکار گرفته‌اند، اعلام کرد: در همین راستا ۸۳۰ نفر به مبلغ ۱۴میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان مشوق‌های بیمه‌ای به کارفرمایان اختصاص یافته است. 

هوشیار همچنین به جبران عدم کارایی معلولین این استان توسط کارفرمایان نیز اشاره کرد و گفت: ۳۲۸کارفرما مبلغ ۸میلیارد و ۱۵۶ میلیون تومان پرداخت کرده‌اند. 

وی اضافه کرد: ۵۶ کارفرما هم در ازای بکار گیری ۱۲۸ نفر از معلولان این استان مبلغ ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات کارفرمایی در یکسال گذشته پرداخت کرده‌اند. 

مدیر کل بهزیستی فارس از جمله مشکلات مددجویان جهت اخذ تسهیلات بانکی را تامین ضمانت بانکی اعلام کرد و خواستار همکاری بیشتر بانک‌ها و تسهیل فرایند اعطای تسهیلات به مددجویان بهزیستی شد.

هوشیار در پایان به عوامل موثر در ایجاد اشتغال پایدار مددجویان و همچنین مواردی نظیر پرداخت تسهیلات کم بهره، ارایه مشوق‌های بیمه‌ای و پرداخت تسهیلات جهت توسعه فعالیت مددجویان را اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز