خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راهداری فارس خبرداد؛

اتمام پروژه چهار خطه شدن محور پل آبگینه به کازرون تا پایان ماه

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۶۸۲

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان فارس از روند آخرین وضعیت پیشرفت اجرای پروژه های در حال اجرای حوزه راه شهرستان کازرون بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا راستیار  در حاشیه سفر خود به شهرستان کازرون که با  همراهی  نماینده مجلس و فرماندار کازرون انجام گرفت با اشاره به وضعیت پروژه های درحال اجرا اظهار داشت: با رفع مشکل قیر مورد نیاز پروژه روکش آسفالت محور دشت ارژن_ کازرون به طول ده کیلومتر درحال اجرا است.

وی در خصوص احداث راه روستایی شهرنجان _ پریشان،  گفت :این مسیر که تاثیر مهمی در دسترسی مردم به راه مواصلاتی دارد در سه قسمت در حال احداث است قسمت اول یک و نیم کیلومتر ابنیه و دیواره‌های مسیر احداث گردیده ،قسمت وسط بامسافت ۶۰۰متر نیارمند سربانتین است و امیدواریم در دو ماه آینده با زیرسازی مرحله اول و سوم تمامی توان پیمانکاران را برای اجرای سربانتین محدوده وسط به کار ببریم‌.

راستیار با اشاره به چهار خطه شدن محور پل آبگینه به کازرون اظهار داشت: با استقرار نیوجرسی و روکش آسفالت ۲ کیلومتر باقیمانده نیز تا پایان ماه به اتمام خواهد رسید .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل  جاده ای فارس درخصوص پروژه محور دادین به پوسکان گفت: این محور از اهمیت بالایی برخوردار می باشد وهم اکنون ۴کیلومتر از مسیر آسفالت شده که با تامین منابع مالی مورد نیاز شاهد اتصال ۸ کیلومتر باقی مانده تا روستای پوسکان باشیم.

وی هم چنین از تعریض مسیر سیف آباد به کازرون با طول ۲کیلومتر وبهسازی راه مواصلاتی محدوده تاریخی بیشاپورخبرداد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز