خبرگزاری کار ایران

خانه امداد محله بلاغی در قزوین آغاز به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۵۴۹

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: پنجمین خانه امداد محله و مرکز نیکوکاری در محله بلاغی قزوین آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا، ناصر ظاهری در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری شهید آبفروش و خانه امداد محله بلاغی گفت: مساجد بهترین و مقدس‌ترین مکان برای انجام کار خیر و کمک به نیازمندان هستند و با محور قرار گرفتن این مکان‌های دینی می‌توانیم فعالیت‌های فرهنگی مناسبی را انجام دهیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: افتتاح و راه اندازی مراکز نیکوکاری در مساجد از بهترین اقداماتی است که در محلات انجام می‌شود و از گذشته نیز مسجد به عنوان پایگاه امن و مطمئن برای مردم برای حل مشکلات بوده است.

وی تصریح کرد: حضور خیرین و نیکوکاران در مسجد و انجام خدمات خیرخواهانه و کمک به نیازمندان در خانه خدا برکت کار را چند برابر می‌کند.

این مسئول یادآور شد: در حال حاضر ۱۸۲ مرکز نیکوکاری و ۹ خانه امداد محله در استان قزوین فعال شده و در حال خدمت به خانواده‌های ولی نعمت هستند که همگی آن‌ها توسط مردم و خیرین اداره می‌شود و کمیته امداد هیچگونه دخالتی در نحوه اداره و مدیریت آن‌ها ندارد.

وی گفت: افتتاح مرکزنیکوکاری اصلی‌ترین گام در سپردن کارها به مردم است که با سیاست‌های اتخاد شده توسط کمیته امداد و انجام هم‌افزایی بین مراکز نیکوکاری و کمیته امداد گام مهمی برای خدمت بهتر به خانواده‌های ولی نعمت برداشته شده است.

ظاهری اظهار داشت: مراکز نیکوکاری یک شبکه سازی و جریان سازی در انجام کار خیر است تا سرعت شناسایی نیازمندان و خدمت به آن‌ها هدفمند شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز