خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر قزوین:

دومین تور گردشگری مادر و کودک در باغستان سنتی قزوین برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۲۴۰

رئیس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای شهر قزوین گفت: در راستای آشنایی نسل جدید با باغستان سنتی دومین تور گردشگری مادر و کودک در باغستان سنتی قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فاطمه اشدری در دومین تور گردشگری مادر و کودک در باغستان قزوین گفت: به منظور ورود مردم به ویژه مادران به همراه کودکانشان به باغستان و آشتی نسل جدید با این میراث کهن و گرانبها در کمیسیون بانوان شورای شهر برنامه‌ریزی شده است.

رئیس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای شهر قزوین ادامه داد: باید بتوانیم با حفظ این میراث ماندگار و معرفی ظرفیت‌های آن به شهروندان و استفاده همه جانبه از آن تلاش کنیم.

وی عنوان کرد: احداث بوستان قراد‌آباد یکی از مطالبات اعضای شورا در دوره ششم است که بر این اساس طرح‌های لازم برای اجرای این بوستان وجود دارد و اعتبار آن نیز در بودجه امسال لحاظ شده و باید بتوانیم از این ظرفیت برای استفاده عموم مردم استفاده کنیم و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم بوستان باغستانی خانواده را اجرایی کنیم.

نایب رئیس این کمیسیون نیز به بیان اهمیت باغستان سنتی و ثبت جهانی این میراث کهن برای بازدید کنندگان پرداخت و گفت: باغستان سنتی قزوین ظرفیت‌های بی نظیری دارد که باید برای مردم کشور و حتی دنیا بازگو شود و دراین راستا دانش‌آموزان و کودکان نقش مهمی دارند .

مهری السادات تقوی همچنین به تشریح فواید وجود باغستان سنتی قزوین برای شهرقزوین اشاره کرده و دانش‌آموزان را برای تحریر گزارش خوب از بازدید باغستان تشویق کرد.

وی ادامه داد: برای گزارش‌های خوبی که توسط دانش‌آموزان به شورا ارایه شود جوایز خوبی درنظر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز