خبرگزاری کار ایران

مسئول ورزش توزیع برق شیراز مطرح کرد؛

برگزاری چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی صنعت آب و برق فارس

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۵۷۱

چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان پرسنل صنعت آب و برق فارس، به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق شیراز، با حضور شرکت کنندگانی از ۶ شرکت ، آب منطقه‌ای فارس، برق منطقه‌ای فارس، آبفای فارس، آبفای شیراز، توزیع برق فارس و توزیع برق شیراز برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مسئول ورزش توزیع برق شیراز و مدیراجرایی جشنواره فرهنگی ورزشی صنعت آب و برق فارس در خصوص، چهارمین دوره این جشنواره، گفت: این رویداد فرهنگی ورزشی طی روزهای دوم و سوم آذر ماه به دو منظور آموزش و ترویج فرهنگ صحیح استفاده از انرژی و اب و همچنین با هدف ارتقای آمادگی جسمانی و ایجاد شور و نشاط برگزار شد.

محمدعلی رحمانی فرد، مجموع شرکت کنندگان در این رویداد را ۳۰۰ نفر ذکر و خاطرنشان کرد: جشنواره مذکور با حضور فرزندان دختر و پسر همکاران صنعت اب و برق در گروههای سنی ۶ الی ۱۵ سال در دو روز مجزا ویژه دختران و پسران برگزار شد،

وی گفت: بخش اول برنامه های این جشنواره به فرهنگ سازی و اموزش مدیریت مصرف انرژی و اب توسط گروه هنری قطره و بابا برقی و بخش دوم به آمادگی جسمانی و مسابقات و فعالیت‌های ورزشی، فرهنگی و تفریحی شامل والیبال، دارت، طناب‌کشی، فوتسال، آمادگی جسمانی، منچ و مارپله و ... بود اختصاص داشت.

رحمانی فرد همچنین استقبال از این رویداد را بسیار خوب توصیف و خاطرنشان کرد در پایان این رویداد فرهنگی ورزشی 2 روزه، به همه شرکت کننده کنندگان از سوی شرکت توزیع برق شیراز و هیات ورزش صنعت آب و برق  هدایایی اهداء گردید.

مدیراجرایی جشنواره فرهنگی ورزشی صنعت آب و برق فارس با قدردانی از مسئولین هیات ورزش صنعت آب و برق و مجموعه‌های حراست و پشتیبانی و خدمات توزیع نیروی برق شیراز به واسطه همراهی برای برگزاری رویدادی ماندگار و مطلوب گفت ، بی تردید برگزاری اینگونه جشنواره ها تاثیر بسزایی در ایجاد شور و نشاط و آموزش و فرهنگ سازی بویژه در گروههای سنی کودکان و نوجوانان دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز