خبرگزاری کار ایران

از ابتدای آذر ماه؛

توزیع گاز مایع براساس نرخ جدید در فارس عملیاتی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۴۶۵

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: براساس اجرای بند ب تبصره 14 قانون بودجه سال 1402 گاز مایع در استان از ابتدای آذر ماه براساس نرخ جدید توزیع می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، اسداله طاهری افزود: این تغییر نرخ براساس اجرای بند ب تبصره 14 قانون بودجه سال 1402 با هدف توزیع بهینه و مدیریت مصرف از ابتدای آذرماه همزمان با سراسر کشور در استان فارس نیز عملیاتی شده است .

طاهری با بیان این موضوع که روزانه بطور متوسط 270 هزار تن گاز مایع در استان توزیع می‌شود، افزود: بمنظور مدیریت مصرف و توزیع بهینه این فرآورده، بر اساس دستورالعمل جدید توزیع گاز مایع برای مصرف کنندگانی که از گاز شهری بی بهره هستند، همانند گذشته مشمول دریافت گاز مایع یارانه ای بوده و بدون تغییر نرخ و با نرخ مصوب یارانه ای انجام خواهد شد و برای سایر متقاضیان که مشمول دریافت گاز مایع یارانه‌ای نیستند، با نرخ فوب خلیج فارس انجام خواهد شد.

وی دریافت هرگونه فرآورده‌های نفتی را منوط به ثبت درخواست در سامانه فروش فرآورده‌های نفتی(سامانه سدف) و بصورت الکترونیکی عنوان کرد و اظهار داشت: در حال حاضر 13 شرکت موزع گاز مایع در سطح استان فعال می‌باشند و هماهنگی‌های لازم با این شرکت‌ها در خصوص تامین و جذب به موقع سهمیه استان انجام شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

طاهری تصریح کرد: تعیین نرخ گاز مایع توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام شده و این شرکت وظیفه تامین و توزیع گاز مایع در استان را بر عهده دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز