خبرگزاری کار ایران

در سال جاری صورت گرفت؛

پرداخت 1600 میلیارد تسهیلات به بهره‌برداران کشاورزی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۵۹۰

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از پرداخت مبلغ یک‌هزار و ۶۰۳ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه از محل بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداران بخش کشاورزی این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، مجید رحمانی با اعلام این خبر افزود: ۹۰۵ بهره‌بردار بخش کشاورزی  در قالب این تسهیلات به بانک‌های عامل جهت دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه از این محل معرفی شده‌اند.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار کرد: مبلغ تخصیصی تسهیلات قرض‌الحسنه از محل بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداران بخش کشاورزی یک‌هزار و ۹۲۲ میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: پرداخت این تسهیلات که با نرخ ۴ درصد و بازپرداخت ۷ ساله است در اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و کاهش نرخ بیکاری بخصوص در بخش روستایی با رویکرد ساماندهی کسب و کارهای خرد نقش مهمی دارد.

رحمانی رسته فعالیت‌های اولویت‌دار این تسهیلات را تولید فرآوری و بسته بندی زیتون، خدمات تخصصی و فنی مهندسی کشاورزی، دامپزشکی و گیاهپزشکی، پرورش دام سبک و سنگین، زنبورداری و تولید عسل، کشت نهال و بذر، محصولات گلخانه‌ای، پرورش و فراوری طیور (غیراز مرغ گوشتی وت خمگذار) صندوق خرد محلی، بسته‌بندی میوه سبزی و نان، کشت و فراوری گیاهان دارویی و صنایع غذایی و تبدیلی کشاورزی برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز