خبرگزاری کار ایران

بنی کریمی خبر داد:

افزایش نرخ C.N.G از اوایل خرداد

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۷۸۰

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس اعلام کرد که براساس تصمیمات هیات دولت از ابتدای خرداد ماه نرخ فروش گاز طبیعی فشرده 568 ریال افزایش می‌یابد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط‌عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس، امیر بنی کریمی افزود: طبق تصمیمات هیات وزیران، نرخ فروش گاز طبیعی فشرده از هر کیلوگرم شش هزار ریال به شش هزار و ۵۶۸ ریال افزایش یافته و این تغییر نرخ از ابتدای روز چهارشنبه اول خرداد بر روی تمام دیسپنسرهای جایگاه‌های C.N.G اعمال خواهد شد.

وی حمایت از صنعت C.N.G کشور، کمک به تعویض مخازن وسایط نقلیه و اجرای الزامات ایمنی و هوشمند سازی جایگاه‌های سی‌ان‌جی را از جمله اهداف این افزایش نرخ برشمرد و خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با شرکت گاز استان و سایر ارگان‌های مربوطه سعی بر آن شده تا مردم بدون هیچگونه مشکل و بدون کوچک‌ترین وفقه سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس همچنین توسعه جایگاه‌های سی‌ان‌جی و جایگزینی سوخت پاک را از اولویت‌های این شرکت ذکر و اظهار کرد: در سال ۹۷ بیش از ۵۰۴ میلیون متر مکعب گاز سی‌ان‌جی در فارس مصرف شده که معادل همین میزان در مصرف بنزین صرفه جویی شده است.

بنی کریمی با بیان این موضوع که در حال حاضر متوسط مصرف گاز سی‌ان‌جی در کشور ۲۱ میلیون مترمکعب است، گفت: استان فارس با مصرف روزانه یک میلیون و ۴۰۰ هزار مترمکعب، حدود ۷ درصد از فروش گاز سی‌ان‌جی کشور را به خود اختصاص داده است. این مهم از طریق ۱۲۸ باب جایگاه سی‌ان‌جی و بیش از ۶۴۰ نازل فعال در سطح استان محقق شده است.

وی همچنین افزود: در راستای کنترل و نظارت بر عملکرد جایگاه‌ها و پاسخگویی شماره تلفن ۰۹۶۲۷ بطور ۲۴ ساعته آماده دریافت انتقادات وپیشنهادات مردم از روند سوخت رسانی و ارائه خدمات در جایگاه‌های بنزین و سی‌ان‌جی است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس از مردم خواست تا هنگام ورود به جایگاه‌ها بویژه جایگاه‌های C.N.G نسبت به رعایت مسائل ایمنی که در سطح نقاط عرضه اطلاع رسانی شده، دقت بیشتر داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز