خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل گاز گیلان خبر داد:

گازرسانی به 11 روستای رودبار در هفته دولت امسال

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۴۵۴

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از گازرسانی به 11 روستای شهرستان رودبار در هفته دولت امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت: برای گازرسانی به 11 روستای داماش، چلوانسرا، شیرکده، راجعون، رشی، رودخانه، حاجی شیر کیا، سیدان، کلیشم، اسکابن و پاکده در مجموع بیش از 50 میلیارد ریال هزینه شده است.

حسین اکبر گفت: هم اکنون 93 روستای رودبار از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند و درصد بهره مندی گاز روستایی این شهرستان 70.3 درصد است که با گازدار شدن 11 روستای دیگر تا هفته دولت این میزان به 80 درصد افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ادامه داد: برای تحقق این مهم در هفته دولت 97 بالغ بر 180 کیلومتر عملیات شبکه گذاری و بیش از 1350 انشعاب گاز در این روستاها نصب خواهد شد.

وی اظهار داشت: هم اکنون با اجرای پروژه بند «ق» تعداد روستاهای بهره مند از گاز در گیلان به 1908 روستا افزایش یافته و با اتمام عملیات گازرسانی به روستاهای واقع در مناطق جلگه ای استان، مطالعه و طراحی جهت عملیات گازرسانی به روستاهای صعب العبور و کوهستانی در حال انجام می باشد.

 اکبر در خاتمه گفت: عملیات گازرسانی در رودبار پس از هفته دولت نیز ادامه خواهد یافت و امیدواریم تا پایان امسال 21 روستای دیگر را در این شهرستان از نعمت گاز بهره مند سازیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز