خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه:

اخبار تعطیلی تعمدی جلسات شورا و تغییر نام پروژه تقاطع چهار سطحه آذربایجان کذب محض است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۱۳۳

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها مبنی بر تغییر نام پل آذربایجان و تعطیلی تعمدی جلسات شورای شهر کذب محض است‌.

علی مصطفی زاده سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت و گو با خبرنگار ایلنا, با اشاره به شایعات و اخبار غیر واقعی و نادرست منتشر شده در برخی از رسانه‌ها در مورد تعطیلی تعمدی جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه و همچنین تغییر نام تقاطع چهار سطحه آذربایجان گفت: امورات و جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه بدون هیچ خللی و طبق روال عادی و قانونی خود پیش می رود و فقط به علت مرخصی (استراحت) پزشکی دو عضو و مرخصی کاری دو عضو دیگر شورا (که کاملا در چهار چوب قانون و مقررات است)، ۲ جلسه صحن شورای اسلامی شهر تشکیل نشده که این موضوع امری عادیست که بارها نیز اتفاق افتاده است.

مصطفی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شایعات و اخبار خلاف واقع مطرح شده در مورد تغییر نام تقاطع چهارسطحه "آذربایجان" افزود: موضوع تغییر نام تقاطع چهار سطحه آذربایجان از اساس کذب محض است و این موضوع به هیچ عنوان در جلسات شورا مطرح نشده است چرا که این پروژه فاخر، به نام آذربایجان نام گذاری گردیده و تغییر نام نیز نخواهد یافت.

سخنگوی شورای شهر ارومیه از اصحاب رسانه خواست تا قبل از اطلاع کامل و دقیق از اخبار مطروحه در مورد مسائل مرتبط با شورای اسلامی شهر، از طریق مجرای رسمی و قانونی "ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه" از صحت و سقم اخبار منتشره اطلاع حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز