خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی استانداری:

اخبار امیدبخش قزوین در سامانه "خوش‌نگاه"منعکس می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۶۶۷

مدیر روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری قزوین گفت: برای بازتاب خبرهای خوب استان در حوزه‌های مختلف سامانه "خوش‌نگاه" طراحی شده که نگاه امیدبخش دارد و بزودی و کمتر از یک ماه رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نشست هم‌اندیشی استاندار قزوین با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت با حضور معاونین استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، روز گذشته در سالن جلسات باغستان برگزار شد.

محمدرسول ملاحسنی در این نشست گفت: برای ارتباط دستگاه‌ها با رسانه میز گفت‌وگو شکل گرفته که ادامه‌دار خواهد بود و از مسئولین درخواست می‌کنیم در رسانه‌ها حاضر شوند.

مدیر روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری قزوین ادامه داد: برای احصای مشکلات بین روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها نشست مشترک برگزار شد که بیش از 50 موضوع شناسایی و دسته‌بندی شد و سعی خواهیم کرد در ادامه این مسایل را که برخی از آن‌ها سال‌ها آزار دهنده بود حل شود.

وی عنوان کرد: همچنین شورای روابط عمومی‌ها فعال شده و کمیته‌ها هم شکل گرفته و امیدواریم بتوانیم اقدامات خوبی انجام دهیم.

در این نشست که بیش از سه ساعت به طول انجامید، اصحاب رسانه از سلایق مختلف حضور داشته و پرسش‌ها و دغدغه‌های آن‌ها مطرح و استاندار و معاونین او به پرسش‌ها پاسخ دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز