خبرگزاری کار ایران

بیش از یک میلیون مشترک در آذربایجان غربی از گاز طبیعی برخوردار هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۹۵۱

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: یک میلیون و ۲۰۰مشترک گاز در استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

به گزارش ایلنا، علیرضا شیخی در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان اینکه یک میلیون و ۲۰۰ مشترک در استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند گفت: از این تعداد، ۸۸۴ هزار و ۴۴۰ مشترک، شهری و ۲۸۸ هزار و ۵۶۰ مشترک نیز روستایی هستند.

وی اظهار کرد: تنها در هشت ماهه امسال نزدیک به ۲۶ هزار مشترک جدید شهری و روستایی در آذربایجان غربی اشتراک پذیری شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد، ۱۵ هزار و ۵۰۰ اشتراک‌پذیری جدید در شهرها و ۱۰ هزار و ۴۸۰ اشتراک‌پذیری در روستاها بوده است.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز در حال حاضر بیش از ۹۹ درصد جمعیت شهری و افزون بر ۸۰ درصد جمعیت روستایی آذربایجان غربی از گاز طبیعی استفاده می کنند.

۱۳۸ پروژه گازرسانی در آذربایجان غربی در دست اجراست

شیخی افزود: هم اکنون ۱۳۸ پروژه گازرسانی  در استان اجرا می‌شود که این پروژه‌ها در مجموع نزدیک به ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر طول دارند.

وی اضافه کرد: طی نیمه اول امسال گاز ۴۴ روستا و ۶۹ مورد از صنایع با مجموع ۳۳۵ کیلومتر شبکه توزیع و ۴۰ کیلومتر خط تغذیه طراحی شده و به پیمان‌سپاری خواهد رفت.

مدیر عانل شرکت گاز استان، اظهار کرد: در این مدت، ۹ ایستگاه تقلیل فشار در استان نصب شد که البته ۲۷ ایستگاه دیگر هم در دست اجراست که ۱۴ مورد آن طی نیمه دوم سال‌جاری آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی ادامه داد: تمامی تلاش ما بر این است که طی نیمه دوم سال‌جاری ۱۲۰ روستای آذربایجان غربی را به شبکه سراسری گاز متصل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز