خبرگزاری کار ایران

شهردار صدرا خبرداد؛

فراخوان جدید شهرداری صدرا با عنوان ایده برای افزایش سرانه مطالعه

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۷۰۰

شهردار صدرا گفت: هفته کتاب و کتابخوانی می‌تواند یک نقطه عطف در مدیریت شهری جهت توسعه فرهنگی شهر جدید صدرا باشد.

به گزارش ایلنا، مجتبی پارسایی  در یک نشست هم‌اندیشی افزود: فرهنگ و فرهنگ‌سازی در مدیریت شهری از اهمیت بالایی برخوردار است که در صدرا تلاش می‌شود همانند گذشته که جزو ۱۰ شهر برتر حوزه کتاب در سطح کشور بودیم در ادامه هم بتوانیم با بهره‌گیری از مطالبات شهروندی و ایده‌های کاربردی در این حیطه نسبت به ارتقاء کیفی و افزایش سرانه مطالعه ایفای نقش داشته باشیم‌‌.

 پارسایی از فعالیت های شهرداری صدرا در ترویج فرهنگ کتابخوانی در این شهر گفت و از فراخوان جدید شهرداری صدرا با عنوان ایده برای افزایش سرانه مطالعه خبر داد.

وی عنوان کرد: شهر خوب را شهروند خوب می سازد و این فراخوان می تواند دیدگاه‌ها، پیشنهادات و راهکارهای شهروندان در حوزه مدیریت شهری نسبت به پیشرفت کمی و کیفی پروژه‌های عمرانی و فرهنگی حوزه کتاب را به ما مخابره کند و بتوانیم از این ایده ها استفاده لازم را ببریم؛ همچنین به برگزیدگان در این فراخوان هدایایی ویژه تعلق خواهد گرفت.

 شهردار صدرا با اشاره به فرمایش رهبری گفت: یکی از دغدغه های مهم حضرت آقا بحث کتاب و کتابخوانی است چراکه کتاب یکی از ارکان زندگی خانواده‌ها و جامعه اسلامی است.

 پارسایی با تاکید بر اینکه شهر صدرا استعداد پایتخت کتاب ایران را دارد، افزود: خودآگاهی و راه درست زیستن از طریق مطالعه کتاب حاصل می‌شود که می‌توانند روح را درمان و یک معلم ساده و صمیمی برای آموزش انسان‌ها باشد.

وی اضافه کرد: در این راستا شهرداری صدرا در تلاش است تا این شهر دوستدار و خلاق کتاب را با برنامه‌ریزی هدفمند و با اولویت اجرایی به توسعه فرهنگی برساند.

 استقرار ایستگاه‌های مطالعه در اکوپارک صدرا برای ارائه کتاب به شهروندان برنامه ویژه ای بود که پارسایی در پایان صحبت های خود به آن اشاره کرد که به دوستداران این حوزه پس از مطالعه و خلاصه‌برداری و با داوری آثار جوایز نفیسی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز