خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل:

طرح ملی قرآنی «مستورا» در اردبیل اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۸۸۳۸

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل از آغاز اجرای طرح ملی حفظ موضوعی آیات قرآن کریم «مستورا» همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام صابر طهماسبی در آئین تجلیل از مربیان قرآن طرح سمیر در سالن شهدای هنرمند اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی اردبیل در سخنانی اظهار کرد: طرح حفظ موضوعی قرآن کریم یکی از شاخص‌ها و برنامه‌های ابلاغی سازمان دارالقرآن الکریم است که امسال به‌عنوان یکی از اولویت‌های کاری ابلاغ شده است و اجرا می‌شود.

وی بر ضرورت استفاده از پیام های قرآنی در بطن جامعه و نیز در بین خانواده ها تاکید کرد و افزود: طرح حفظ موضوعی قرآن کریم «مستورا» با هدف گفتمان‌سازی و حفظ موضوعی قرآن کریم در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل با اشاره به اینکه این طرح قرآنی با مشارکت و همکاری مدارس، ادارات، موسسات و خانه قرآنی اجرا خواهد شد، بیان کرد: در راستای اجرای این طرح ۱۲ آیه موضوعی قرآن کریم انتخاب شده و در قالب یک کتابچه چاپ شده است که در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام طهماسبی افزود: در این طرح حفظ موضوعی قرآن که منبع آموزشی آن کتاب مستورا بوده است، ۱۲ آیه کاربردی با مقتضیات روز جامعه را داوطلبان حفظ خواهند کرد و در پایان دوره در صورت کسب امتیاز لازم گواهی‌نامه به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد.

در این آئین که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل و جمعی از اساتید و فعالان قرآنی برگزار شد، از 30 از مربیان قرآن طرح سمیر با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز