خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

تبیین ولایت مداری حضرت فاطمه معصومه (س) ضرورت فرهنگی جامعه است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۷۸۸

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: تبیین ولایت مداری در سیره حضرت فاطمه معصومه (س) ضرورت مهم فرهنگی در جامعه اسلامی است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در مراسم گردامی داشت سالروز وفات حضرت معصومه (س) در سخنانی اظهار کرد: وجود کریمه اهل بیت از جهت نوع رفتار و سیره‌ای که داشت می‌تواند برای جامعه اسلامی بهترین الگو و بزرگترین محور فرهنگی و اعتقادی باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: وجود با برکت حضرت فاطمه معصوم (س) به عنوان یکی از بانوی نمونه اسلام در ایران اسلامی عامل برکت و نورانیت بوده و می‌تواند الگو و اسوه برای دختران جوان باشد.

حجت الاسلام جعفرزاده ولایتمداری را اولین و دقیق ترین کلام عالمانه اهل بیت (ع) به ویژه حضرت معصومه (س) دانست و تصریح کرد: نگاه زیارتی برای ائمه معصومین (ع) در جامعه امروزی کافی نیست وباید با الگوبرداری از سیره ائمه اطهار (ع) در رفتارهای خود، به روایات و کرامات این معصومین (ع) عمل کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر ضرورت ارج نهادن به مقام زنان انقلابی و متعهد ایران اسلامی در تبعیت از سیره ائمه معصومین (ع)، به فرامین مقام معظم رهبری در الگوی زن مسلمان ایرانی اشاره کرد و افزود: شیرزنان انقلاب و دفاع مقدس نشان دادند که الگوی سوم، «زن نه شرقی، نه غربی» است. زن مسلمان ایرانی، تاریخ جدیدی را پیش چشم زنان جهان، گشود...»

حجت الاسلام جعفرزاده  کنشگری زن مسلمان ایرانی را عامل موثر دربسترسازی فرهنگی در راستای دستیابی به الگوی سوم عنوان کرد و افزود: زن مسلمان ایرانی باید تاریخ ساز بوده و نقش مادری و همسرداری را به خوبی ایفا کرده و کنشگر اجتماعی، سیاسی و فرهنگی نیز باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز