خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی لرستان؛

تجمع بزرگ عزادارن حسینی روز اربعین در لرستان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۴۰۶

همزمان با اربعین حسینی، تجمع بزرگ عزاداران حسینی در شهرهای مختف استان برگزار می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: همزمان با اربعین حسینی، تجمع بزرگ عزاداران حسینی در شهرهای مختف استان برگزار می‌شود.

به گزارش یلنا ازخرم آباد، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، حجت الاسلام سعید مهدوی امین افزود: برگزاری مراسم مذهبی و دینی در ترویج و گسترش فرهنگ اسلامی در سطح جامعه نقش بسزایی دارد.

وی با اشاره به تجمع عظیم مردمی در روز اربعین اظهار داشت: این تجمع به عنوان یک مانور بزرگ سیاسی، عبادی می‌تواند برنامه‌ریزی‌ها و توطئه‌های دشمنان اسلام را خنثی و آن‌ها را از دست یابی به اهداف پلید خود که‌‌ همان ایجاد تفرقه در بین امت اسلامی و کم ارزش کردن مبانی و ارزش‌های دینی و مذهبی است نا‌امید و مایوس کند.

وی تصریح کرد: به همت اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان و جامعه اسلامی اصناف و بازار شهرستان خرم آباد و با همکاری دفتر نماینده ولی فقیه، سپاه پاسداران، حوزه کمالیه، صدا و سیما و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان تجمع بزرگ عزادارن حسینی در روز اربعین ساعت ۹صبح در مقابل حوزه کمالیه شهرستان خرم آباد با حضور گسترده هیات‌های مذهبی، روحانیون و اقشار مختلف مردم برگزارخواهد شد.

حجت الاسلام مهدوی اضافه کرد: با برنامه ریزی و هماهنگی‌های بعمل آمده نظیر این مراسم در همه شهرستانهای استان با شکوه خاصی برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز