خبرگزاری کار ایران

از بانوان شاغل در شرکت مخابرات استان لرستان تقدیر و تجلیل به‌عمل آمد

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۸۴۴

طی مراسمی با حضور مدیر عامل مخابرات استان لرستان،، تنی چند از مدیران ورئیس امور بانوان شرکت از خدمات بانوان شاغل در شرکت مخابرات استان تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

طی مراسمی با حضور مدیر عامل مخابرات استان لرستان، تنی چند از مدیران ورئیس امور بانوان شرکت از خدمات بانوان شاغل در شرکت مخابرات استان تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، در این مراسم که بمناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامی داشت مقام زن برگزار شد، مسیب قبادیان، مدیر عامل شرکت مخابرات استان لرستان در جمع بانوان شاغل در این شرکت ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تبریک روز زن اظهار داشت: امیدوارم که بتوانیم باقدردانی از زحمات و تلاش‌های همکاران و جلب رضایت آن‌ها گامی مثبت در افزایش بهره وری وسطح رضایتمندی مشتریان برداریم.

ایشان با ذکر برخی از فضایل دخت پیامبر اکرم(س) گفت: الگو برداری از زندگی و سیره این بانوی بزرگوار چراغ روشنی برای موفقیت در ارتقای فرهنگی خانواده و جامعه به شمار می‌آید.

وی افزود: توجه به سیره و روش زندگی خانم حضرت فاطمه(س) می‌تواند بهترین الگو و سرمشق برای دختران و خانم‌های جامعه اسلامی به ویژه در محافل اجتماعی باشد.

در ادامه این مراسم، از ۱۶ نفر از بانوانی که در سال گذشته در مسابقات ورزشی در سطح استان و کشور مقام آورده بودند با اهداء لوح و هدایایی تقدیر بعمل آمد.
همچنین در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدایا از کلیه بانوان شاغل در شرکت مخابرات استان تقدیر و تجلیل بعمل آمد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز