خبرگزاری کار ایران

با هدف مقابله با ساخت‌وساز غیرمجاز در حوزه منطقه ۶ صورت گرفت؛

تخریب و تبدیل به حالت اولیه ۲۱ هزار مترمربع از اراضی تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۹۴۳

شهردار منطقه ۶ تبریز از تبدیل به کاربری اولیه ۲۱ هزار مترمربع ساخت و ساز غیرقانونی از اراضی بخش اوغلی تبریز خبر داد.

به گزارش ایلنا، رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: شهرداری منطقه ۶ تبریز با استناد به تاکید شهردار تبریز و با توجه به مطالبه عمومی، درصدد حفظ و صیانت از اراضی ملی و بافت کنونی این منطقه است و به هیچ وجه نگاه منفعت‌طلبانه به این موضوع ندارد.

وی افزود: شهرداری این منطقه در راستای مقابله قاطع با ساخت‌وساز غیرمجاز، در برابر تصرف اراضی توسط سودجویان، گسترش بی رویه و غیراصولی ساخت و ساز غیرقانونی و به موجب آن به مخاطره انداختن زیست شهری خواهد ایستاد و در این راه با هیچ احدی تعارف ندارد.

شهردار منطقه ۶ تبریز در ادامه تصریح کرد:  در این راستا، ۲۱ هزار مترمربع از اراضی بخش اوغلی توسط معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز از دست افراد فرصت‌طلب خارج شده و این اراضی به حالت کاربری اولیه درآمده است.

وی همچنین ادامه داد: حفظ بیت المال و دفاع از حقوق شهروندان جز خطوط قرمز مدیریت شهری است و با تقویت بخش حقوقی سعی در احقاق حقوق شهرداری در سایر مناطق هستیم.

گفتنی است، پیش از این برخی از اراضی آناخاتون و اوغلی نیز توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز به حالت کاربری اولیه درآمده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز