خبرگزاری کار ایران

با مذاکره استاندار لرستان صورت گرفت؛

قول مساعد سازمان برنامه و بودجه کشور برای پروژه‌های بزرگ استان

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۶۱۳

استاندار لرستان گفت: سازمان برنامه و بودجه کشور برای تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه‌های بزرگ لرستان قول مساعد داد.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار در دیدار با رحیم ممبینی جانشین رئیس سازمان برنامه بودجه اظهار کرد: تخصیص اعتبارات پروژه‌های مصوب سفر رئیس جمهور به لرستان پیگیری می‌شود.

وی در این دیدار، پیگیری‌ تخصیص اعتبارات راه‌آهن، آزادسازی حریم قلعه فلک‌الافلاک به منظور ثبت جهانی این اثر تاریخی و صدور مجوز ماده ۲۳ سد معشوره، تامین اعتبار ساختمان استانداری و افزایش اعتبارات هزینه‌ای استان در سال ۱۴۰۳ لرستان انجام داد.

رحیم ممبینی، جانشین سازمان برنامه و بودجه کشور ضمن قول مساعد برای حل مشکل ساخت ساختمان سپاه استان و آزادسازی هرچه سریعتر حریم قلعه فلک‌الافلاک به منظور ثبت جهانی گفت: به منظور تامین اعتبار ۱.۲ میلیارد دلار و تخصیص اعتبار پروژه راه‌آهن از طریق تهاتر نفت و صدور مجوز ماده ۲۳ سد معشوره و بررسی تامین اعتبار ساختمان استانداری لرستان طی نشستی با دیوان محاسبات کشور همکاری‌های لازم صورت خواهد گرفت.

همچنین در حوزه امور استان‌های سازمان برنامه و بودجه به منظور هزینه‌های جاری استان و کسری‌های استان در سال ۱۴۰۲ به ویژه در حوزه کشاورزی قول مساعد داده شد که تا پایان سال موانع موجود برطرف شود و حوزه تملک دارایی‌های سرمایه‌ای تخصیص‌های ۱۴۰۲ نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد که سهم مناسبی به استان اختصاص داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز