خبرگزاری کار ایران

هوای کلانشهر مشهد ناسالم است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۳۸۲

کلانشهر مشهد امروز هم هوای ناسالم دارد.

به گزارش ایلنا،  بر اساس اطلاعات دریافتی از مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی کلانشهر مشهد با هوای ناسالم؛ هوای این کلانشهر امروز دوشنبه ۲۲ آبان با میانگین شاخص کلی ۲۴ ساعته ۱۳۵‌ ای کیو آی؛ ناسالم و در وضع هشدار برای افراد حساس  است.

مقایسه شاخص ۲۴ ساعته کیفیت هوای امروز با شاخص ۱۲۳ ای کیو آی دیروز نشان از افزایش حجم آلاینده‌ها در هوای این کلانشهر است.

شاخص کیفیت لحظه‌ای هوای مشهد نیز، هم اکنون ۱۱۴‌ ای کیو آی  و در وضع هشدار برای کودکان و سالمندان است. هوای مشهد دیروز نیز ناسالم بود.

به کودکان و سالمندان و زنان باردار توصیه شده است: از تردد در شهر تا حد امکان اجتناب کنند.

رسالت، لشکر، ویلا، سجاد، صدف، خیام جنوبی، چمن، شهر، امامیه، کریمی، خیام شمالی، پایانه امام رضا (ع)، مفتح، ماشین‌ابزار، آوینی و سرافرازان ایستگاه‌های فعال سنجش آلودگی هوا در مشهد است.

قرار داشتن شاخص کلی کیفیت هوا بین ۱۰۱ تا ۱۵۰ ای. کیو. آی به معنای آلودگی هوا برای افراد حساس و کودکان و از ۱۵۱ تا ۲۰۰ ای. کیو. آی نیز به معنای آلوده برای همه سنین است.

شاخص کلی کیفیت هوا از ۲۰۱ تا ۳۰۰ ای. کیو. آی هوا را در وضع اضطرار و بالاتر از عدد ۳۰۰ در وضع بحرانی قرار می‌دهد.

شاخص کلی کیفیت هوا تا ۵۰ ای. کیو. آی به معنای وضع پاک هوا و بین ۵۱ تا ۱۰۰ ای. کیو. آی به معنای وضع سالم هوا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز