خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلال احمر استان:

"نذر خدمت 6" توسط هلال‌احمر قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۳۴۶

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین از اجرای ششمین طرح ملی "نذر خدمت" با به کارگیری ظرفیت خیرین، داوطلبان و پزشکان در مناطق محروم و کم برخودار استان خبر داد.

به گزارش ایلنا در قزوین، حسین خوئینی با اشاره به طرح نذر خدمت گفت: برای ششمین سال متوالی با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته در 18 روستای محروم دهستان دستجرد سفلی از توابع بخش رودبار الموت غربی شهرستان قزوین در استان، به اجرا گذاشته می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین تأکید کرد: اجرای طرح ملی «نذر خدمت ۶» با رویکردهای خدمات سلامت‌محور، معیشتی، آموزش و توانمندسازی در استان قزوین و در روستاهای کاکوهستان، گشنه رود و دستجرد و خسرود و با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان قزوین اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: در نخستین گام کاروان جمعیت هلال‌احمر جهت اجرای این طرح در روستای کاکوهستان در روز دوشنبه 22 آبان ماه اقدام به ارائه خدمات کرد.

خوئینی ادامه‌ داد: در بخش توانمندسازی و آموزش با به کارگیری ظرفیت داوطلبان متخصص دوره‌های بهداشت، کمک‌های اولیه و مخاطرات برگزار شد.

وی افزود: در بخش خدمات سلامت‌ محور نیز با حضور پزشکان خدمات ویزیت و ارائه داروی رایگان به هم‌وطنان در این منطقه ارائه شد

این مسئول به توزیع بسته‌های معیشتی در بخش محرومیت‌زدایی در مناطق و محلات کم‌برخوردار این منطقه اشاره کرد ه و گفت: این طرح از 22 تا 29 آبان ماه جاری در استان قزوین عملیاتی می‌شود و سعی شده در اجرای این طرح از ظرفیت خیرین، اعضای داوطلب، مؤسسات خیریه، جمعیت هلال‌احمر و شبکه بهداشت شهید بلندیان استفاده شود تا این طرح به‌شکل مطلوبی در استان اجرا شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین گفت: امیدوارم در راستای ارائه خدمات انسان‌دوستانه و خیرخواهانه، با هدف حمایت از زندگی و سلامت جامعه، خدمات شایسته‌ای ارائه دهیم و در این زمینه بتوانیم با امید پروردگار و به‌کارگیری ظرفیت دستگاه‌ها و مؤسسات خیریه برنامه‌ای درخور شأن و منزلت هم‌وطنان عزیز برگزار کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز