خبرگزاری کار ایران

در فصل سرما؛

قبض گاز مشترکین کم‌مصرف در قزوین با تخفیف محاسبه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۹۱۸

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: مشترکینی که بین ۱۰ تا ۳۵ درصد و در بازه زمانی ۱۶ آذر تا ۱۵ اسفندماه نسبت به دوره مشابه در سال قبل صرفه‌جویی کنند از قبض گاز دارای تخفیف بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش ایلنا، علی حجتی‌پور گفت: براساس مصوبه جدید هیأت وزیران، قبض گاز مصرفی آن دسته از مشترکینی که بین ۱۰ تا ۳۵ درصد و در بازه زمانی ۱۶ آذر تا ۱۵ اسفندماه نسبت به دوره مشابه در سال قبل صرفه‌جویی کنند، مشمول تخفیف و مشوق‌های تشویقی می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین ادامه داد: براساس تبصره ۱۵ قانون بودجه، وزارت نفت و شرکت ملی گاز موظف به بررسی و ارزیابی مجدد الگوی مصرف و تعرفه‌های گاز برای پلکان‌های مختلف بودند که پیامد آن تنها اصلاح دامنه مصرف به ۱۰۰ مترمکعب بود و تعرفه‌ها نسبت به سال گذشته تغییر نداشت.

وی تصریح کرد: تعداد مشترکان بسیار پرمصرف که بیش از ۳ برابر الگوی مصرف، گاز مصرف می‌کنند بسیار کم است و درصد بسیار پایینی از مصرف کنندگان جزء مشترکین بسیار پرمصرف استان هستند.

این مسئول اضافه کرد: خوشبختانه آمار مشترکین پرمصرف و بسیار پرمصرف زیاد نیست با این حال از همین تعداد کم نیز انتظار داریم با صرفه‌جویی و مصرف بهینه گاز، میزان مصرف خود را کاهش داده و به مصرف‌کنندگان متوسط بپیوندند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در ادامه افزود: حدود ۷۰ درصد مشترکان، الگوی مصرف را رعایت می‌کنند و این نشان می‌دهد ارزش‌های انسانی و شاخص برقراری عدالت در مصرف به منظور ایجاد دسترسی برای همه نزد مردم جایگاه ویژه‌ای دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز