خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شرکت ملی گاز در گفت‌وگو با ایلنا:

پیش بینی مصرف ۵۰۰ میلیون متر مکعب گاز خانگی تا اواخر هفته/ افت فشار گاز نداریم/ قطع گاز برخی کارخانه‌ها صحت ندارد

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۸۱۷

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران گفت: تا روز گذشته در بخش خانگی ۴۶۵ میلیون متر مکعب مصرف گاز داشته‌ایم و پیش بینی می‌شود امروز به ۴۹۰ میلیون متر مکعب برسد و با توجه به تداوم سرما تا روز چهارشنبه میزان مصرف به بیش از ۵۰۰ میلیون متر مکعب خواهد رسید.

مجید بوجارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره وضعیت گازرسانی با توجه به افت درجه حرارت هوا در کشور اظهار داشت: با توجه به اقدامات خوبی که در یک سال گذشته بخصوص در شمال کشور و اجرایی شدن خطوط دامغان-کیاسر- دامغان انجام شد، خوشبخانه در هیچ جای کشور مشکل افت فشار گاز نداریم.

وی با اشاره به میزان مصرف گاز تصریح کرد: تا روز گذشته در بخش خانگی ۴۶۵ میلیون متر مکعب مصرف گاز داشته‌ایم و پیش بینی می‌شود امروز به ۴۹۰ میلیون متر مکعب برسد و با توجه به تداوم سرما تا روز چهارشنبه میزان مصرف به بیش از  ۵۰۰ میلیون متر مکعب خواهد رسید.

سخنگوی شرکت ملی گاز ادامه داد: همزمان با بخش خانگی بیش از ۱۰۶ میلیون متر مکعب به نیروگاه‌ها و ۳۶ میلیون متر مکعب هم صادرات داریم.

وی انتشار برخی اخبار مبنی بر قطع گاز برخی کارخانه‌ها را تکذیب کرد و گفت: صنایع به ۱۰۰ میلیون متر مکعب گاز نیاز دارند که ما تمام این میزان مصرفی را ارسال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مشکل خاصی در شبکه نداریم، به مردم توصیه کرد که گاز را بهینه مصرف کنند تا هم در پول‌شان صرفه جویی شود و هم شرکت گاز بتواند این نعمت خدادادی را به صورت مطمئن و پایدار به همه جای کشور برساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز