خبرگزاری کار ایران

مهلت دو هفته‌ای به بانک‌های عامل استان البرز در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۱۸۹

در ششمین جلسه قرارگاه جهادی اشتغال استان که به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی متعهد اشتغال برگزار شد، بر مهلت دو هفته‌ای به بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات طرح‌های مشاغل خانگی تاکید شد.

به گزارش ایلنا از البرز، ششمین جلسه قرارگاه جهادی اشتغال با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی متعهد اشتغال در سالن شهدای دولت با موضوع بررسی وضعیت ثبت اشتغال ایجادی در سامانه ملی رصد و ارائه گزارش مدیران استانی بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی برگزار شد.

در این جلسه عبدالله دارایی با ارائه گزارش عملکردی از وضعیت اشتغال استان گفت: تاکنون بیش از ۷۲ درصد از تعهدات اشتغال استان معادل ۳۵ هزار نفر محقق شده است بیش از ۹۲ هزار اشتغال ایجادی توسط دستگاه‌های اجرایی در سامانه ملی رصد در سال گذشته و جاری ثبت شده است.

دارایی در این جلسه با اشاره به کسب رتبه پنجم در شاخص‌های ترکیبی اشتغال توسط استان البرز از سوی شورای عالی اشتغال کشور گفت: با سنجی‌های صورت گرفته توسط دستگاه‌های ناظر بیش از ۸۷ درصد اشتغال ثبت شده دارای ضریب صحت سنجی است. انتظار می‌رود دستگاه‌های متعهد اشتغال در ثبت اشتغال همچون گذشته اهتمام ویژه داشته باشند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در ادامه خاطرنشان کرد: همانطور که در سال گذشته شاهد ثبت ۱۳۰ درصدی اشتغال در سامانه ملی رصد بودیم امیدوارم امسال نیز با پیگیری و تلاش دستگاه‌های اجرایی متعهد اشتغال و مشارکت کارفرمایان و تولید کنندگان عزیز شاهد وضعیت مطلوب اشتغال ایجاد استان البرز باشیم.

در این جلسه افضلی معاون اقتصادی استاندار البرز با تعیین مهلت دو هفته‌ای به بانک‌های عامل مشاغل خانگی برای پرداخت به طرح‌های معرفی شده، دستگاه‌های اجرایی استان را نیز به منظور جبران عقب ماندگی در ثبت اشتغال ایجادی در سامانه ملی رصد اشتغال تا پایان آبان ماه ملزم و متعهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز