خبرگزاری کار ایران

پرداخت ۲۵ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در گلستان

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۰۶۰

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: سال گذشته در استان بیش از ۲۵ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی به ۲ هزار و ۵۲۸ نفر پرداخت شد.

 به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، سعید مازندرانی در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی، سلامت و خانواده استان اظهار کرد: در حوزه حمایت از مشاغل خانگی و زنان سرپرست خانوار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و نهادهای زیرمجموعه آن شامل فنی و حرفه‌ای، بهزیستی و صندوق کارآفرینی امید فعالیت‌های خوبی داشتند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان ادامه داد: در سال گذشته بیش از ۲۵ میلیارد تومان به دو هزار و ۵۲۸ نفر در استان گلستان تسهیلات پرداخت شد که ۸۳  درصد این افراد را بانوان تشکیل می‌دهند.

مازندرانی بیان کرد: تاکید ما در اعطای تسهیلات مشاغل خانگی به بانوان سرپرست خانوار و روستاییان است.

او افزود: سال گذشته ۵ هزار و ۸۴۶ طرح تسهیلات اشتغال روستایی دریافت کردند که از این تعداد ۴۶ درصد بانوان بودند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان بیان کرد: در طرح کارورزی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی ۶۲۵ نفر مشغول به کار شدند که ۸۴ درصد آنها بانوان بودند.

مازندرانی خاطرنشان کرد: با کمک جهاد دانشگاهی و وزارت کار، سامانه‌ای برای فروش محصولات مشاغل خانگی راه‌اندازی شد تا بانوانی که مشکل فروش دارند، محصولات خود را در این سامانه بارگذاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز