خبرگزاری کار ایران

پایان قدرت نمایی اراذل و اوباش در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۳۷۲

۱۸ نفر دستگیر شدند

رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری ۱۸ نفر از اراذل و اوباشی که اقدام به ایجاد قدرت نمایی و مزاحمت برای شهروندان در سطح ارومیه کرده بودند، خبرداد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "محمدعلی حقوردیان" در گفت وگو با خبرنگاران بیان کرد: در پی دریافت اخبار متعدد مبنی بر قدرت نمایی و ایجاد مزاحمت و عربده کشی تعدادی از اراذل و اوباش در سطح شهر ارومیه که موجب سلب آسایش و ایجاد مزاحمت برای شهروندان شده بود بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران  موفق شدند طی چندین عملیات منسجم ظرف ۲۴ ساعت مخفیگاه همه  متهمان را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی ۱۸ نفر از آنها را دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان تصریح کرد: متهمان دستگیرشده که دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت و نزاع های فردی و دسته جمعی  بودند پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ حقوردیان با بیان اینکه در این خصوص ۱۸ متهم (۷ نفر سطح ۲ و ۱۱ نفر نوظهور) دستگیر شدند  خاطر نشان کرد: پلیس با پوشش اطلاعاتی کامل به هیچ عنوان اجازه عرض اندام به اشرار و هنجار شکنان را نخواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز