خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبرداد؛

اجرای طرح ارتقاء امنیت محله‌ محور در آذربایجان غربی / 22 نفر از اراذل و اوباش دستگیر سدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۸۷۴

فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح ارتقاء امنیت محله‌محور با محوریت پلیس امنیت عمومی انتظامی استان خبر داد و گفت: در اولین روز از اجرای این طرح‌ 22نفر از اراذل و اوباش دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، سردار "رحیم جهانبخش" با تاکید بر اینکه تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم  توسط پلیس رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش شهروندان، پلیس برابر قوانین و مقررات با قاطعیت با آنها برخورد خواهد کرد گفت: در همین راستا طرح ارتقای امنیت محله محور در استان آغاز سده است.

وی با بیان اینکه در اولین روز از  اجرای این طرح‌ 22نفر از اراذل و اوباش دستگیر  شده است گفت: همچنین 230دستگاه خودروی متخلف که تغییر وضعیت داده یا رفتار های پرخطر در رانندگی انجام می دادند، توقیف شد.

جهانبخش ادامه داد:با اجرای این طرح  100نفر از معتادان  متجاهر جمع آوری و همچنین  33 نفر سارق خودرو و اماکن خصوصی نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان به بازدید محسوس و نامحسوس ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در سطح استان در راستای اجرای طرح نظارت بر اماکن عمومی اشاره کرد و ادامه داد: برای 48 واحد صنفی اخطاریه پلمب صادر و ضمن اخذ تعهد از 109 واحد صنفی، 45 واحد صنفی متخلف نیز در سطح استان  پلمب شدند.

جهانبخش در پایان با اشاره به اینکه مشارکت شهروندان در ایجاد امنیت پایدار بسیار حائز اهمیت است گفت: طرح امنیت محله محور به صورت مستمر و با مشارکت پلیس های تخصصی و کلانتری ها با قدرت ادامه خواهد داشت و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز