خبرگزاری کار ایران

رزمایش پدافند غیر عامل در تاکستان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۱۸۷

رزمایش پدافند غیر عامل در مرکز توانبخشی شهید رجایی تاکستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در این رزمایش آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان از جمله اورژانس، آتش‌نشانی، هلال احمر، نیرو‌های نظامی و انتظامی و بسیج در مقابل حملات موشکی ارزیابی شد.

دهباشی مدیرکل بهزیستی استان در حاشیه این مانور تامین امنیت مردم در حوزه‌های مختلف را کاری دشوار و حائز اهمیت دانست و گفت: پدافند غیرعامل در این راه باید با اتکا به ظرفیت‌های بومی و شناخت دقیق نیاز‌های کشور در زمینه‌های مختلف از جمله پاسخ به جنگ سایبری گسترده‌ای داشته باشد.

وی با اشاره به وقایع تلخ غزه و کشتار مردم مظلوم فلسطین گفت: رژیم غاصب صهیونیستی با این کشتار وحشیانه و تخریب بیمارستان اوج وحشگیری را نشان داده است و حماس با تونل‌های که از قبل با اهداف دفاعی حفر کرده با دشمن مقابله می‌کند.

سروان یدالهی مسئول عملیات سپاه تاکستان، پدافند غیرعامل را مهم و ارزنده در جهت توسعه و پیشرفت و موجب حفظ امنیت کشور در مولفه‌های مختلف توصیف کرد و گفت: برای تحقق اهداف و برنامه‌های خود باید شناخت کاملی و جامعی از تهدیدات دشمن داشته باشیم.

وی افزود: شناخت تهدیدات دشمنان موجب می‌شود، برنامه ریزی جدی تری برای مقابله با آن داشت و در مسیر پیشرفت و اقتدار قدم‌های بهتری برداشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز