خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس:

باید امانتدار رای مردم باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۰۵۶

استاندار فارس گفت: همه ما وظیفه داریم که در جریان انتخابات امانتدار رای مردم باشیم و بکوشیم آنچه که خواسته و نظر مردم است محقق شود.

به گزارش ایلنا، محمد هادی ایمانیه در نشست فرمانداران استان که با حضور معاون سیاسی وزیر کشور در شیراز برگزار شد، گفت: صندوق رای امانتی است در اختیار ما و تمام کاندیداها ما را امین خود شمرده‌اند و هم از لحاظ شرعی و هم قانونی و عرفی حق نداریم در این امانت خیانت کنیم.

وی، ضمن تاکید بر لزوم برپایی میزهای خدمت توسط مسئولان برای رسیدگی به مشکلات و خواسته‌های آنها ادامه داد: امروز مردم بیشترین ارتباط و درگیری کاری را با بعضی مجموعه هاا دارند و همین ارتباط زیاد موجب برخی نارضایتی ها نیز شده است که باید زمینه ای فراهم شود که مردم بتوانند مشکلات خود را بی واسطه به گوش مدیران ارشد این مجموعه ها و سایر دستگاه ها برسانند.

استاندار فارس گفت: ترتیبی اتخاذ شود که در تمام شهرداری های استان از جمله مناطق 11 گانه شیراز، دفتری ایجاد شود که نماینده شهردار در آنجا حضور داشته باشد تا هر شهروند بتواند مشکل، گلایه و شکایت خود را با آن نماینده در میان بگذارد و آن فرد نیز آن مسائل را مستقیما به شهردار منتقل کند.

ایمانیه، ضمن تاکید بر لزوم اهتمام ویژه مدیران برای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امسال گفت: قطعا عملکرد خوب مدیران و مسئولان و پاسخگو بودن آنها به مردم و پیگیری مشکلات آنها تاثیر بسیار زیادی در حضور و مشارکت خودجوش مردم در انتخابات خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز