خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

مسئولین قزوین برای برگزاری شفاف و سالم انتخابات کمک کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۹۴۰

استاندار قزوین گفت: برگزاری سالم انتخابات از موارد مهمی است که هیات‌های اجرایی باید نسبت به آن برنامه‌ریزی کنند و همه ارکان حاکمیت باید به برگزاری شفاف و سالم انتخابات کمک کنند.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی اعلایی در نشست با هیات‌های اجرایی مراکز اصلی حوزه‌های انتخابیه استان قزوین اظهار کرد: مسئولیت اصلی هیات‌های اجرایی بررسی صلاحیت کاندیداها است که باید با نهایت دقت، عدالت و انصاف انجام شود.

استاندار قزوین افزود: دستگاه‌های مرجع استعلام یکی از ابزارهای تشخیص هیات‌های اجرایی برای بررسی صلاحیت کاندیداها هستند؛ ولی این مهم تمام ظرفیت قانونی این هیات نیست و بخش دیگر شامل تشخیص، مطالعات و تحقیقات میدانی اعضای هیات اجرایی می‌شود.

وی عنوان کرد: تحقیقات میدانی هیات‌های اجرایی به‌ویژه درخصوص افراد ناشناس اطلاعات دقیق‌تری را ارائه می‌کند و باید امانتی که توسط مردم به این هیات سپرده شده است به نحو احسن صیانت شود.

نماینده عالی دولت در استان قزوین اضافه کرد: کارویژه آینده کشور موضوع انتخابات است و همه باید تمرکز کنند که انتخابات به صورت باشکوه، سلامت، شفافیت، دقت و حسن انتخاب توسط مردم برگزار شود.

وی افزود: مردم هیات‌های اجرایی را معتمد خود می‌دانند و برای جلب اعتماد مردم همه اختیارات قانونی خود را برای بررسی صلاحیت‌ها بکارگیری کنید و برای عدم احراز صلاحیت یا تایید صلاحیت حتما مستندات داشته باشید.

استاندار قزوین اضافه کرد: بخش عمده کار انتخابات بر عهده مسئول اجرایی حوزه رای‌گیری است که باید روی انتخاب آن فرد دقت کنید و در این زمینه لازم است از افراد مومن و وفادار به منافع مردم استفاده کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز