خبرگزاری کار ایران

دادستان تاکستان:

مدیران دو شرکت پیش‌فروش خودرو در تاکستان دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۵۹۰

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان از دستگیری مدیران دو شرکت پیش‌فروش خودرو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، محمد صمدی در این خصوص اظهار کرد: با توجه به فعالیت تعدادی از شرکت‌های پیش‌فروش خودرو در تاکستان مجموعه قضایی به صورت قاطع با افرادی که در قالب شرکت و واحدهای صنفی بدون مجوز در این زمینه فعالیت کرده و با شگردهای مختلف از مردم کلاهبرداری می‌کنند شناسایی و برخورد می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان ادامه داد: در روزهای اخیر مدیران دو شرکت پیش‌فروش خودرو که با جذب سرمایه‌های مردم با اقدامات متقلبانه وعده تحویل خودرو داده بودند با دستور قضایی دستگیر شدند.

وی اظهار کرد: مدیر یکی از این شرکت‌ها که بیش از 800  میلیارد تومان از دارایی‌های بیش از یک‌هزار نفر را دریافت کرده دستگیر شده و تعداد 4 نفر از مدیران شرکت دیگر که بیش از 400 میلیارد تومان از 500 نفر جمع‌آوری کرده بودند نیز در بازداشت به سر می‌برند.

صمدی بیان کرد: این افراد به‌رغم فرصت دستگاه قضایی برای عودت سرمایه‌های مردم در روزهای اخیر اقدام موثری انجام نداده به همین دلیل بعد از دستگیری مدیران این شرکت‌ها و تشکیل پرونده قضایی اقدامات لازم برای پرداخت بدهی مال‌بختگان صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز