خبرگزاری کار ایران

10 هزار نفر در رشته مینی فوتبال ورزش‌های همگانی فارس، ثبت شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۸۲۰

سرپرست هیات ورزش‌های همگانی استان فارس گفت: در کمیته مینی فوتبال ورزش های همگانی فارس، 10 هزار نفر ثبت شده‌اند و رقابت‌های مینی فوتبال با بیش از 800 تیم در سراسر استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، علیرضا غلامیان افزود: در کمیته مینی فوتبال ورزش های همگانی فارس، 10 هزار نفر ثبت شده‌اند و رقابت‌های مینی فوتبال با بیش از 800 تیم در سراسر استان برگزار شد، این نشان از فعالیت خوب در ورزش‌های همگانی دارد و ورزش‌های همگانی پتانسیل خوبی برای توسعه ورزش در جامعه دارد.

نایب رئیس هیات ورزش های همگانی فارس بر لزوم توجه هرچه بیشتر به امر ورزش در جامعه تاکید کرد و گفت: تربیت بدنی، روح را به تعالی می‌رساند.

داریوش آورند خطاب به رئیس های کمیته‌ها و شهرستان‌ها اظهار کرد: شما سعی می‌کنید چرخ ورزش همگانی را به حرکت درآورید و روسای کمیته‌ها باید سریع تر چارت کاری خود را معرفی کنند و مدیران شهرستان ها هم با همکاری رشته هایی که قابل راه اندازی است را در شهرستان خود ایجاد کنند.

وی گفت: تلاش های بی وقفه شما عزیزان باعث شده است که هیات ورزش‌های همگانی به سرمنزل مقصود برسد.

در ادامه نایب رئیس بانوان هیات ورزش های همگانی استان فارس گفت: 64 درصد بانوان دچار کم تحرکی هستند و 53 درصد مردم ورزش نمی‌کنند و گفته شده است تا 7 سال آینده 31 درصد به افراد چاق اضافه می‌شوند.

لیلا دولت آبادی  افزود: ورزش نقش بسیار بالایی در مقابله با کم‌ تحرکی است و سه درصد تولید ناخالص ملی هزینه برای مقابله با بیماری های غیر واگیر می‌شود که حدود 45 هزار میلیارد تومان است و 30 دقیقه ورزش روزانه منظم می تواند این مسائل را حل کند.

در پایان این مراسم از یگانه رئیس کمیته مینی فوتبال فارس تجلیل شد و همچنین دو تیم قهرمان استانی که در رده های بانوان و آقایان به لیگ برتر راه یافته اند، مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز