خبرگزاری کار ایران

در آذربایجان شرقی؛

پویش کتاب "من پروین اعتصامی هستم" در مراکز کانون و مدارس در حال برگزاری است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۷۶۴

پویش ویژه کتاب "من پروین اعتصامی هستم" با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و معرفی شخصیت این شاعره نامدار کشور در مراکز کانون و مدارس آذربایجان شرقی آغاز شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، ‌این پویش با هدف ترویج و تعمیق فرهنگ مطالعه و در قالب طرح ملی "پویش کتاب" در حال برگزاری است.

بر همین اساس برنامه‌ها و فعالیت‌های گسترده‌ای در قالب برگزاری کارگاه‌های فرهنگی هنری و ادبی در مراکز کانون و اجرای مسابقه کتابخوانی در مدارس استان آذربایجان شرقی تدارک دیده شده است.

بازدید کودکان و نوجوانان از خانه پروین اعتصامی در تبریز و برپایی جلسات قرائت اشعار این شاعره بزرگ کشورمان از دیگر برنامه‌هائی است که در قالب پویش کتاب برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای تهیه کتاب "من پروین اعتصامی هستم" (بانوی شعر فارسی) و مشارکت در مسابقه کتابخوانی می‌توانند به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی مراجعه کنند.

گفتنی است مراکز کانون استان با دعوت از دانش‌آموزان یا حضور در مدارس، برنامه‌های مختلفی نظیر قصه‌گویی، مسابقه، قرائت شعر و معرفی زندگی و شخصیت پروین اعتصامی در برگزاری این پویش مشارکت فعالی دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز