خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبرداد؛

کلاهبرداری ۱۲ میلیاردی با فروش سکه‌های تقلبی

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۱۳۸

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری دو مجرم خبر داد که با فروش سکه‌های تقلبی مبلغ ۱۲ میلیارد ریال از اصناف کرمانشاهی کلاهبرداری کرده بودند.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، سردار "مهدی حاجیان" اظهار کرد: پس از ارجاع چند پرونده به پلیس آگاهی و شکایت تعدادی از زرگران کرمانشاه مبنی بر اینکه مورد کلاهبرداری قرار گرفته و شخصی به آنها سکه  تقلبی فروخته، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کاراگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده موفق به شناسایی عامل فروش سکه‌های تقلبی شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

 حاجیان ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب کلاهبرداری ۱۲ میلیارد ریالی از ۲۷ نفر به واسطه فروش سکه‌های تقلبی اعتراف و عنوان کرد که خودش سکه‌ها را از شخصی که ساکن یکی از استان‌های شمال غربی است، خریداری کرده است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی در ادامه موفق به شناسایی آن فرد شده و در عملیاتی او را نیز دستگیر کردند که این متهم نیز پس از انتقال به کرمانشاه به جرم خود اعتراف کرد.

وی در پایان از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و معرفی متهمان دستگیر شده به دستگاه قضایی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز