خبرگزاری کار ایران

با حضور در صحن علنی شورای شهر انجام شد؛

تقدیر استاندار فارس از اعضای شورا و شهرداری شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۴۶۰

استاندار فارس با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز، از اعضای شورا و مدیران شهری بخاطر همت در به سرانجام رساندن تعدادی از پروژه‌های مهم عمرانی و فرهنگی شهر شیراز و میزبانی از هیات دولت تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا، محمد هادی ایمانیه بعد ازظهر امروز با حضور در یکصد و سی و دومین جلسه علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز ضمن تقدیر از شورای اسلامی و شهرداری شیراز، به بهره برداری رسیدن تعدادی از پروژه های عمرانی و فرهنگی شهر شیراز همزمان با سفر دوم هیات دولت، از تلاش های صورت پذیرفته که در راستای رفاه و رضایتمندی مردم شیراز بوده است، تشکر کرد.

استاندار فارس تصریح کرد: شهرداری شیراز و شورای اسلامی شهر، انصافا، سخاوتمندانه و غیرمصرفانه سنگ تمام گذاشتند.

وی، همچنین خطاب به اعضای شورا شهر و شهرداری شیراز گفت: در سایر نقاط استان هم زحماتی به شما دادیم که منجر به ایجاد خاطره ماندگار در اذهان شده و این مُهِم،قطعا به نفع شهر و شهروندان و استان خواهد شد.

ایمانیه با تاکید بر اینکه در این سفر تاکید بر رعایت بیت المال و جلوگیری از اسراف بود، اذعان داشت:در میزبانی از دولت، شایسته فرهنگ شیراز و مردم این شهر و استان رفتار شد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره براینکه تقاضاهای متعددی در باب مسائل فرهنگی به بنده واصل می شود، گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری برای مسائل ریشه‌ای که همان مباحث عقیدتی و فرهنگی است اهتمام دارند و در آینده هم اهتمام داشته باشند.

وی تصریح کرد: قطعا حامی ایجاد زیرساخت های تفریحی و گردشگری هستیم اما چون اصل و مبنا فرهنگ است لذا در مباحث ریشه‌ای و اعتقادی با جدیت ورود کنید.

استاندار فارس در ادامه سخنان خود به گسترش فیبر نوری و افزایش و توسعه خدمات فضای مجازی در شهر شیراز و شهرهای دیگر در استان اشاره کرد و گفت: این ابزارهای سخت افزاری باید در مسیر ترویج و توسعه مباحث علمی و فرهنگی و عقیدتی استفاده شود لذا می‌بایست کارهای ایجابی را در این زمینه، تقویت و گسترش دهیم.

ایمانیه در پایان سخنان خود به قانون صیانت از جمعیت و دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در خصوص جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: طبیعتا اجرای این قانون هزینه دارد اما عوائد و نتایج حاصل از آن قطعا به هزینه های صرف شده ارجحیت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز