خبرگزاری کار ایران

تا پایان دومین روز ثبت نام:

۱۰ کاندیدا ثبت نام خود را برای انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد نهایی کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۸۶۸

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد آخرین آمار ثبت نامی کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در این استان را تا پایان دومین روز از ثبت نام ها عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "سیدجواد هاشمی‌‌مهر" در نشست ستاد انتخابات که با حضور عباسعلی کدخدایی عضو حقوقدان شورای نگهبان برگزار شد، اظهار داشت: تاکنون ۱۰ کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد، ثبت‌ نام نهایی خود را انجام داده‌اند که چهار کاندیدا در حوزه انتخابیه بویراحمد، سه کاندیدا در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ و سه کاندیدا در حوزه انتخابیه گچساران این ثبت نام را نهایی کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت‌نام نهایی کاندیداها برای انتخابات دوازدهم از ۲۷ مهرماه شروع و تا سوم آبان ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، داوطلبان انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی از ۲۷ مهر از ساعت هشت صبح تا ۱۸ تا سوم آبان بمدت یک هفته فرصت دارند از طریق پنجره واحد انتخابات وزارت کشور به نشانی keshvar. moi.ir بصورت برخط نسبت به تکمیل کاربرگ ثبت نام و بارگذاری مدارک و گواهی‌های مورد نیاز اقدام کنند.

آن دسته از داوطلبانی که در مرحله پیش ثبت نام، نام‌نویسی کرده و کد رهگیری دریافت کردند مجاز به ثبت نام نهایی هستند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز