خبرگزاری کار ایران

تجمع طلاب قزوینی در محکومیت رژیم صهیونستی به بیمارستان المعمدانی

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۱۸۶

اساتید و طلاب حوزه علمیه استان قزوین در محکومیت حمله رژیم خونخوار صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین روز چهارشنبه در مدرسه علمیه شیخ الاسلام و در جمع معترضان طلبه اظهار کرد: این فجایع بزرگ و این غم دردناک را خدمت حضرت حجت‌بن‌الحسن‌العسکری (عج) تسلیت عرض می‌کنیم، همچنین خدمت ولی امر مسلمین، رهبر حکیم انقلاب اسلامی نیز تسلیت عرض می‌کنیم که بیشترین فشار قلبی، عاطفی و انسانی متوجه ایشان است، به همه مسلمانان و انسان‌های عالم نیز عرض تسلیت داریم.

وی ادامه داد: آن قدر این دردناکی و فجیع بودن وقایع روی افکار و قلوب مردم تاثیر گذاشته که گویا همه جهان معترض و ناراحتند و به پا خاسته‌اند.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: در یک حادثه طبیعی مثل زلزله شاید جمعیت زیادتری از آن چه که در بمباران وحشیانه صهیونیست‌ها به شهادت رساندند، زیر آوار بمانند، حوادث و فجایع زیادی در دنیا اتفاق می‌افتد اما شرایطی که شب گذشته پیش آمد و صهیونیست‌های جنایتکار بیمارستانی را در غزه بمباران کردند، باعث می‌شود آه این شهدای بزرگوار، دامن رژیم منحوس صهیونیستی را به آتش بکشاند.

امام جمعه قزوین ادامه داد: در گذشته نیز صهیونیست‌ها اردوگاه‌های فلسطینی‌ها را مورد بمباران قرار می‌دادند، دنیا هم هیچ کاری جز تماشا کردن انجام نمی داد، همه جهان هم از صهیونیست‌ها حمایت می‌کرد، حتی یک مرتبه هم صهیونیست‌ها یکی از اردوگاه‌ها را که معمولان پناهنده در آنجا جمع بودند، بمباران کرد و این عزیزان را به شهادت رساند اما شب گذشته اتفاقی فجیع‌تر در بیمارستان المعمدانی در غزه رخ داد.

وی خاطرنشان کرد: شب گذشته مردمی در بیمارستان به شهادت رسیدند که به این مردم مظلوم گفته شده بود از خانه‌های خود بیرون بروید و اگر می‌خواهید سالم بمانید به بیمارستان پناهنده شوید، سپس این جنایت هولناک انجام شد، ما یقین داریم که خدای متعال این جنایت را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

حجت الاسلام عابدینی یادآور شد: امروز شاهد بیداری ملت‌های مسلمان هستیم، جمهوری اسلامی یا هر جای دیگری هر اقدامی را علیه صهیونیست‌ها بخواهد انجام دهد ممکن است یک عده بگویند شما جلو افتادید، ما اکنون باید بگوییم ما آماده رفتن به غزه جهت مبارزه با این درنده‌ خویان هستیم، مردم ما باید با بیان و همت شما این آمادگی را اعلام کنند که اگر بزرگان ما یک تصمیمی می‌گیرند، این به خاطر مطالبه مردم است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اظهار کرد: یعنی این ما هستیم که احساس وظیفه می‌کنیم که به غزه برویم، چون صهیونیست‌ها هیچ حد و مرزی را برای شرافت و انسانیت نمی شناسند و رحمی ندارند اما ما کودک‌ کشی را ممنوع می‌دانیم، ما هر خلافی را حتی در جنگ با دشمن نیز مرتکب نمی‌شویم و با اسیرانمان رفتارهای حساب‌ شده و انسانی داریم.

حجت الاسلام عابدینی عنوان کرد: در قضایای اخیر مواجهه مقاومت اسلامی با اسرا، زنان و کودکان صهیونیست‌ها را مشاهده کردید که نیروهای مقاومت اسلامی در چهارچوب‌های انسانی حرکت کردند اما در همان چهارچوب‌ها نیز اصرار داریم که باید انتقام این حرکت فجیع صهیونیست‌ها به اشد وجه از نظامیان صهیونیستی و اشغالگران خانه‌های مردم گرفته شود.

وی بیان کرد: این مساله باید تبدیل به خواست عمومی و همگانی تبدیل شود تا دست بزرگان، مسوولان، فرماندهان نظامی و تصمیم‌گیران عرصه مقاومت اسلامی برای هرگونه انتقامی باز باشد و ببینند که مردم برای این حقیقت اصرار دارند و به پا خواسته‌اند و آماده حضور در عرصه‌های جهاد در فلسطین، غزه، کرانه باختری و هر جایی که لازم باشد، هستند.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: از خدای متعال نصرت و پیروزی جبهه مقاومت را خواهانیم، این حرکتی که صهیونیست‌ها انجام دادند شبیه حرکت جنون‌آمیز روزهای آخر عمر رژیم پهلوی بود، رژیم پهلوی نیز در روزهای آخر عمرش در میدان ژاله سربازانی را گماشته بود تا مستقیم به طرف مردم تیراندازی کنند.

وی افزود: این وضعیت بحرانی که امروز صهیونیست‌ها ایجاد کرده‌اند، غیر از اینکه بگوییم حالت جنون به آنها دست داده، توجیه دیگری ندارد، اینها نشانه جنون و پایان خط موجودیت این رژیم منحوس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز