خبرگزاری کار ایران

دادستان اردبیل خبرداد؛

نا امنی بی‌سابقه اردبیل برای اراذل و اوباش در ۳ روز گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۹۳۲

دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل گفت: با اجرای طرح ویژه ارتقای امنیت اجتماعی به دستور دادستان مرکز استان، اردبیل برای اراذل و اوباش ناامن شد.

به گزارش ایلنا، جلال آفاقی با اعلام خبر دستگیری ۱۸ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار اردبیل در طی سه روز گذشته، افزود: برابر وعده‌های داده شده به مردم، طرح جمع آوری اراذل و اوباش و اعلام پایان هرگونه شرارت و ناامنی در اردبیل آغاز شده و با قاطعیت ادامه خواهد داشت.

دادستان اردبیل ادامه داد: هیچ ارفاق قانونی برای افراد دستگیر شده وجود نخواهد داشت و سنگین ترین مجازات‌ها در انتظار مخلین نظم و آرامش و آسایش عمومی است.

آفاقی افزود: حسب گزارش‌های واصله، همزمان با ورود دادستانی و اجرای طرح ویژه قضایی و انتظامی باچتر و پیوست‌های اطلاعاتی سربازان گمنام، تعدادی از اراذل و اوباش بدلیل احساس ناامنی، شهر اردبیل را ترک کرده، پابه فرار گذاشته‌اند.

دادستان اردبیل تاکید کرد: مزاحمین به آرامش و آسایش شهروندان اردبیلی را در هر جای کشور باشد، در چنگ قانون گرفتار خواهیم کرد.

آفاقی به مردم اطمینان داد: تا اعلام برچیده شدن کامل هرگونه شرارت و مصادیق ناامنی و اعلام حذف کامل اراذل و اوباش طرح آغاز شده با همین جدیت و قاطعیت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز