خبرگزاری کار ایران

دادستان اردبیل:

روایتگری صحیح و تبیین واقعیات از الزامات فضای رسانه است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۶۶۶

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل روایتگری صحیح، تبیین واقعیت‌ها و عدم پنهان کاری را از الزامات فضای رسانه امروز اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، جلال آفاقی در دومین همایش رسانه، چالش‌ها و فرصت‌ها روایتگری صحیح، تبیین واقعیت‌ها و عدم پنهان کاری را از الزامات فضای رسانه امروز اعلام کرد و گفت: اگر به این اصول عمل نشود، جوانان ما به رسانه‌های معاند و خارجی سوق خواهند یافت و با توجه به اینکه ۷۰ درصد آشوب‌های سال گذشته در فضای مجازی رقم می‌خورد، اگر امروز نیز به معنای واقعی به فضای مجازی نظارت نشود، تبعاتی را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: باید با فردی که تعهد ایمانی و اعتقادی ندارد و هزاران نفر را در فضای مجازی با خود همراه کرده است، برخورد شود و دبیر شورای مجازی استان این موضوع را با جدیت پیگیری کند تا جامعه از ناحیه فضای مجازی رها و بدون متولی، دچار آسیب و خسران نشود.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از خبرنگاران خواست، امیدآفرینی را در دستور کار خود قرار دهند و مطالبات خود را منصفانه و کارشناسی شده بیان کنند و خبری منتشر نشود که اذهان عمومی را نسبت به نظام و دولت بدبین کند و طبق مقررات و برابر قانون، با خاطیان و متخلفان حوزه رسانه و فضای مجازی برخورد خواهد شد.

آفاقی با تبیین عملکرد دادستانی اردبیل طی سه ماه اخیر گفت: راه اندازی گشت سایبری ، تقویت معاونت فضای مجازی در دادستانی، تشکیل کارگاه آسیب‌شناسی و ارتقای کارکرد رسانه‌ها در پیشگیری از وقوع جرم و توسعه و تحکیم روابط با خبرنگاران و اصحاب رسانه از جمله اقدامات دادستانی اردبیل در این مدت بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز