خبرگزاری کار ایران

در اطلاعیه‌ای عنوان شد؛

آغاز فعالیت دو کمیته صحت‌سنجی در پرونده "رضایت خودروی طراوت نوین"

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۵۰۲

براساس اطلاعیه کارگروه شرکت‌های خودرویی، دو کمیته صحت سنجی اسناد و میزان مطالبات و همچنین ارزیابی اموال، واگذاری یا فروش اموال در رابطه با پرونده شرکت "رضایت خودروی طراوت نوین" از امروز آغاز به فعالیت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، کارگروه شرکت‌های خودرویی استان شانزدهمین اطلاعیه خود را در خصوص "شرکت رضایت خودروی طراوت نوین" صادر و اقدامات صورت گرفته در این کارگروه را تشریح کرد.

براساس این اطلاعیه، در راستای پیگیری مطالبات سرمایه‌گذاران با حضور دادستان و بازپرس جلسه‌ای با تعدادی از کارشناسان رسمی دادگستری رشته حسابرسی برگزار شد تا با اجرای قرار کارشناسی، میزان دقیق مطالبات اعم از اصل وجوه یا سود و میزان وجوه دریافت شده از شرکت به تفکیک مشخص شود.

برای صحت سنجی اسناد و میزان مطالبات و همچنین ارزیابی اموال، واگذاری یا فروش اموال با ترکیبی که قبلا در اطلاعیه‌های ۵، ۶ و ۷ گفته شده بود دو کمیته از امروز کار خود را با حضور نمایندگان کارگروه شرکت‌های خودرویی شروع کرد.

این کمیته‌ها پس از شناسایی دقیق مطالبات در خصوص فروش اموال و پرداخت به سرمایه‌گذاران راهکارهای مناسب را تدوین خواهند کرد تا موجبات آرامش خاطر مالباختگان را فراهم کنند.

در این اطلاعیه تاکید شده، افرادی که همچنان و علی‌رغم هشدارها بر ادامه اخلال در نظم عمومی و نشر اکاذیب اصرار دارند /از جمله در تجمع پنجشنبه گذشته/ مشمول عواقب آن که قبلا اعلام شده خواهند بود.

تاکنون تعداد ۶۷ نفر از این افراد با تشکیل پرونده قضایی تحت تعقیب کیفری قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز